Myyyysss!

A och K är i Säter och skriver kontrakt på huset. Farmorn å Farfarn är lediga i helgen så de blir kvar där tills tidigats söndag, eventullet i början på veckan beroende på hur vädret tänker se ut i helgen. Fick mms av farmorn idag, A pulsade i knähög snö med en superglad K i sin pulka. Så bra har de det iaf =D

Själv började jag dagen med frukost fika på waynes, riktigt soft att börja dagen med två timmars surr och latte innan man beger sig till jobbet. På tal om den resan förresten *hua*
Trist det är med sl och deras vinter-strul! Mitt tåg var inställt så jag fick ta nästa. När jag tänkte meddela mina kollegor att jag blir ca 5min sen är mobilen död, så jag hoppades på att de inte skulle hinna sakna mig. Tji fick jag! Snacka om att ha världens BÄSTA och mest omtänksammaste kollegor <3 När jag inte dykt upp i vanliga tid (ca kvart-tio i) slog de gensat larm på bongo trumman och trodde att bussen åkt av vägen eller nått. Så gissa om de blev lättade när jag klev in i butiken =) SÖTNOSAR!

När jag slutade klockan sju kom världens bästa Pappa och hämtade mig så jag slapp ge mig ut i sl-djungeln, på vägen hem hämtade vi kina-mat till oss tjejer och pizza till Pappa. Så nu har vi precis ätit gott =)
I öppna spisen brinner veden, på bordet står vinglasen, på tvn visas Swe-Blr och i soffan sitter HELA familjen. Så himla mysigt, det är bara ett A och en K som saknas mig <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0