På riktigt!

Jaa, nu är det på riktigt! Ja det har det väl varit hela tiden, men när jag idag såg vår lägenhet på hemnet då kändes det "på riktigt". Vi är på g från 08:a området! Helt sjukt egentligen, nog för att jag alltid sagt att jag vill bo "på landet" men aldrig trodde jag väl att jag skulle komma ifrån 08. Kul ska det bli iaf, jag längtar till och med =D

Vaknade i morse med migrän och det är ju lagom kul :( inte ett dugg, men jag lyckades iaf pallra mig hemifrån till jobbet nästan i tid och stannade nästan hela passet. Det e tur att man har världens bästa kollegor <3

Igår fick vi ett spännande besked ifrån Ellie, det är inte bara en liten bebis som frodas i hennes mage utan TVÅ! det blir väldigt spännande att följa henne och hennes växande familj under året och det känns ännu roligare med flytten som gör att vi kommer henne en bit närmre iaf =) Även om internet är ett fantastiskt fenomen som gör att man kan hålla kontakten ändå, så är irl fortfarande bäst ;)

Vi väntar fortfarande med stoooor spänning på att fasterS ska ta sig en tur till förlossningen och bb, men det är som min mamma säger, vem fasen vill komma ut i den här kylan? =P

I helgen ska K åka till mormorn och morfarn för att få lite lyx, medan A har spelning i Säter där vi samtidigt ska fira fasterE som blir bolagsmyndig =D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0