Pappa hackar vidare

Hej igen! nu är det dax för ett nytt inlägg, (tycker Angelica)...

Vad händer då i vårt liv på hemma plan. Jag å Kendra busar mest hela dagarna.
Stackarn hade ju falsk krupp här för ett tag sen, men de har ju ni redan läst om, och sen va vi på bvc o vägde å mätte, men det har ni redan läst om....oxå... ... ... vad ska jag skriva om vad som hänt då... ...

Jag utnyttjar min pappaledighet till att uppträda för Kendra, hon sitter på golvet å lyssnar (hoppas jag) på när jag tränar inför min trubadurspelning i säter den 27 februari. Sen har K:S farmor å farfar varit på besök i veckan å dom hade med sej en jätte rolig sak... En synth:D Kendra älskar att spela (Slår å kryper mest på den, och ja jag ser till att hon inte dreglar ner den för mycket far å mor:D). hon kommer att bli våran nya Robert Wells.. eller ja den motsatta könet...

så ser våra dagar ut vi leker å spelar musik:D...

Gröt är gott...KOLLA:D


"Om du sjunger så håller jag:D"

 


Kommentarer
Postat av: Cilla

Mysigt ni verkar ha det

2010-02-04 @ 22:05:13
URL: http://gkskcilla.blogspot.com
Postat av: C

Heja pappa andreas =)

Det e ju framförallt Kendras vardag vi följer så riktigt kul när du plitar vidare där Angelica lämnar lyckor :)

2010-02-06 @ 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0