Framme

Nu är vi framme hos Kristin och Magnus i Kristiansand =)
Det har tagit sina timmar men K har uppfört sig exemplariskt och det har inte varit allt för snöigt. Det var både mysigt och skönt att få avbryta bilresan med en båtresa på två och en halv timme, båten var riktigt fin och buffén var smaskig =)

Vi passade även på att shoppa lite i taxfreen, men gissa om vi blev förvånade när vi kom till kassan med två plattor öl och två flaskor vin och biträdet säger att vi har överstigit vår gräns?!?! Vi fick bara köpa en platta och ett sexpack med öl med två boarding pass *hihi* när jag gick i land efter kryssningen till helsingfors drog jag själv iland på MITT boardingcard FEM plattor öl (och säkert en massa annat ;D) liiiite skillnad =P

Just nu håller A och Kristin på att lägga prinsessorna, de vill förståss inte alls sova nu när de precis börjat leka, men snart så =) Då ska jag å stora K pipa ner på stan, för tydligen är torsdag dagen D att gå ut på här. Resten av vistelsen är fullspäckad med en massa äventyr, så vi får se om jag hinner uppdatera, annars kommer bilderna som lovat när vi kommit hem igen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: helejn

Du har en BLOG AWARD att hämta inne på min sida. Skynda skynda!

2010-01-22 @ 08:06:08
URL: http://helejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0