Here we go!

Igår var vi som sagt på Idrottsgalan med jobbet, å det var riktigt skoj =) Saknade dock vår egen sportexpert Nicke som fick vara hemma med sina barn, men annars var det riktigt kul med trevlig (och god!) middag, frågesport, gala och efterfest. Underbara Gudfadern kom och hämtade mig vid halv ett (började faktiskt vid 15 redan) så jag var i säng till strax efter ett, och imorse ringde klockan 04.30.

Det gick verkligen överförväntan att jobba idag, men när jag styrde vår svarta springare hemmåt var jag så trött! Så jag fick sova några timmar för att kom ikapp när jag kom. Passade på medan K ändå sov lunch, så jag fick vila ögonen 40 minuter iaf. Sedan bar det av till Willys för att shoppa allt vi behöver ha med oss på semestern. Sen for vi hem och packade =)

Till middag fick vi pizzarester, inte lika gott idag som när de var nybakade, men fortfarande goda =)
imorn jobbar jag 05-12 eller 05-14 beroende på Nicke, sen bär det av till GBG för att mysa lite med Mickis och Björn och på torsdag far vi vidare till Norge och Kristiansand för att få se vart vårt lilla hjärta Emilia får växa upp. Det ska bli såååå mysigt! Vet inte om jag hinner uppdatera något under tiden, men annars så hörs vi med massor av bilder på tisdag (26/1).

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ha så trevligt! =)

2010-01-20 @ 00:21:01
URL: http://mattias860423.blogg.se/
Postat av: kristin

Vi ventar!!! <3 <3 <3

2010-01-20 @ 14:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0