Idrottsgalan

Igår var vi som sagt och tittade både på hus och lägenheter och det var så skoj =D om det inte vore för de kassa jobbtiderna och bristen på jobb skulle jag nog utbilda mig till just mäklare för jag tycker att det är så kul =)

Efter letaboende tripperna åkte vi till mormorn och morfarn där det bjöds på jättegod söndagsmiddag och trevligt sällskap i soffan framför blåsningen. Det var mycket roligare förr, men det var bra kul nu med=P
Som vanligt orkade vi inte åka hem så vi blev kvar här. Imorse när mormorn gick upp för att åka till jobbet (hoppas jag iaf att det var då) så kom hon ner till oss med prinsessan som vaknat. K åt upp sin välling och så somnade vi om alla tre, med föräldrarna på varsin sida om den tryggt sovande lilla bebisen. Men så händer det där som bara inte borde hända, det kommer ett duns tätt följt av ett vrål. Jag å A far upp tänder lampan och sängen är bebisTOM! på nått underligt sätt har hon ålat upp sig till huvudändan och där fanns det visst en liten glipa emot väggen och där har hon glidit ner! Sekunderna innan vi fått  upp henne i sängen och kolla att hon är hel känndes som en evighet, men som tur var så är det inte så högt så lilla fröken blev nog mest chokad.

Om en liten stund ska vi bege oss till stallet hela familjen för att få lite frisk luft och mysa med pållan. Och ikväll blir det idrottsgalan med jobbet. Det ska bli riktigt kul. Bara jag slipper se Zlatan ta emot jerring-priset *hua*

PUSS

Kommentarer
Postat av: Línda

stackars lilla a (å stora A)

Hoppas ni har kul ikväll å pussa lite på pållan från mig.

2010-01-18 @ 11:19:01
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com
Postat av: Gudmor

Duns följd av skrik är bra, duns utan skrik är dåligt. det var ungefär det jag fick lära mig. men usch vad det är obehagligt. varför envisas bebisar med att rulla åt fel håll? hoppas hon förstod att hon inte ska göra så igen, eftersom det var läskigt. då finns det ju någon poäng med det.... ;)

2010-01-18 @ 17:19:44
Postat av: Johanna

Låt inte bristen på jobb påverka. Man ska välja bana efter vad man vill göra, inte efter var jobben finns. Tänk att man ändå ska hålla på med sitt jobb i typ 40 år - då är det bäst att man är nöjd. Och som mäklare går det väl att öppna eget. Jag skulle komma raka vägen till dig, det vet du. ;)



Kram

2010-01-18 @ 17:40:48
URL: http://cedersallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0