Kärlek

Jag är som sagt ledig =)

Idag har vi inte alls gjort många knop, tro det eller ej =P Ibland är A så himla bra på att dra ner mig på noll och se till att vi får ladda batterierna igenom att bara va, och det är så nice!

Jag och K har tittat på skidor hela lååånga dagen och A har lekt med sina instrument och det har på nått hel vuxet sätt bara varit mysigt. Nästan som jag minns mina lördagmornar, nåja inte för att min pappa satt och plinkade på en gitarr och sjöng. Men hemma hos oss spelades alltid svensktoppen på högsta volym på lördags förmiddagar och var det skidor på tvn så stod den på den med =D

Till middag idag blir det Pizza, och inte en köpes utan en som vi gjort alldeles själva:

A gör deg


Jag städar;

Tim kom och hjälpte oss med datorn;


Salsa, (snart)champinjoner och salami pizza;


"Skjuts in i ugnen" 


NU är det bara väntan på att den ska bli klar, det spenderar vi på golvet ned Sveri...nä Världens finaste K <3


Det vart inte bara en utan fyra supergoda pizzor =D
en och en halv satte vi i oss, de andra har vi lagt i frysen till senare, så himla nice att ha i frysen för sånna dagar man inte alls orkar laga mat :)

A har under sin första vecka lärt K lite mya "tricks" =D




Hihi, är inte det kärlek så vet jag inte vad kärlek är ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cilla

Oootrooligt vad K låter som och ser även ut som - visserligen yngre upplaga - han pappan i en annorlunda famlij från Älvdalen o han är ju från dalarna å.

2010-01-18 @ 22:43:27
URL: http://gkskcilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0