Min dag =)

Jag ber (igen) om ursäkt för den suuuper sega uppdateringen, som beror på att jag så gärna vill berätta om min födelsedag, men eftersom jag inte suttit många minuter vid datorn sedan jag gick tillbaka till jobbet så har jag ju inte hunnit.

Men idag jobbade jag bara till 12 (började iofs 05, men det är en annan historia) så idag ska ni allt få höra.

Jag hade som sagt en super mysig nyårsafton i goda vännerslag, och den första hade vi laddat för att hela stora släkten under dagen skulle droppa in. Men pga dåligt väder uteblev hälften så det blev en riktigt soft dag. Först dök mosterÅ upp med hela familjen, vi åt tårta som Jag och A själva hade knåpat ihop ifrån scratch *stolt*

Sen kom (min)Morfar och hans sambo, senare på kvällen kom hela familjen, det vill säga MormorN, morfarN, MosterN och Momma =)

Av systeryster fick jag pengar till vår systertatuering (som även pappa lagt beslag på så det blir kanske mer en familje tatuering, men kärlek är det ;D) Så nu väntar jag bara på att få ett datum av henne så jag kan boka! *längtar*

Av momma fick jag pengar så att jag kan gå och köpa fina burkar att hälla mjöl, socker, musli och dyl i, här ska organiseras!

Av mamma och pappa (eller mormorn och morfarn, välj själva =P) fick jag en:

Yes! en sproilans ny cykel =D

Strax efter att familjen dök upp kom även Mia och Adrian samt Tim =D

Så kvällen spenderades med en massa mys och massa skratt, precis som en födelsedag ska vara.
Tack <3

PUSS

Ps. hur kul som helst att A vågat sig på att lämna lite avtryck, se till att kommentera MASSOR så kanske han får mer smak, det är trots allt han som nu är hemma och får alla roliga bilder och stunder med K =D


Kommentarer
Postat av: Marléne

Avis på din cykel!!!! Jag vill också ha en cykel... :)

2010-01-16 @ 10:24:27
URL: http://thomasdottermarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0