Nyårsafton!

Ja, jag vet att jag är suuuper seeeeg, men så kan det gå ibland =)

Som jag skrev i föregående inlägg så kom Mickis å Björn hit dagen innan och vi mös hemma hela kvällen. På morgonen åkte jag å M iväg på en "blocket-raid" och inhandlade diverse saker som jag hade hittat dagen innan. Bland annat babywatchers som min kära Gudmor finansiereade redan i agusti men som jag inte fått tummen ur och köpt än, men nu har vi super fiina från philips =D

Efter att vi varit på fyra ställen och hämtat upp diverse saker så stannade vi på coop och handlade det sista inför kvällen, sedan åkte vi hem till ett nystädat hem och två pojkar samt en välklädd liten bebis.
Vid 17-tiden började gästerna ramla in, det var Johanna och mattias, Sofie, Daniel och deras Kevin, Linda, Peter och deras Elly (allmänt känd som bönan ;) )

Vi gjorde Tacos ihop och lyckades faktiskt få plats allihop vid vårt bord (vi förlängde det med ett runt bord på hörnet =P) och efter bara 45 minuter hade vi fått i oss allt och A samt Johanna och Mattias smet iväg till tv-soffan och jvm. Vi andra VUXNA satt kvar vid och spelade "absolut överens", ett par spel! så jag fick hålla tiden och leka domare.

När matchen (ÄNTLIGEN) var slut (swe vann med 7-1, en vääääldigt spännande match med andra ord) kunde vi spela "lika par leka bäst". Som vanligt när mitt underbara gäng ska spela ett nytt spel fördrivs ca 45minuter med att disskutera reglerna fram och tillbaka, men när vi väl kom igång sen var det riktigt kul =)

Till tolv slaget hade Tracy gjort oss sällskap och vi skålade till "ring klocka ring" inne innan vi gick ut på balkongen för att se vår fina utsikts som jag skrutit med hela året, men i år låg dimman så tät att vi bara såg nästgårds *besviken*

Sedan fick jag öppna mina paket, för då var jag helt plötsligt 23 (!) jag fick: en muff till vagnen, sockar, vantar och en necesär. Av A fick jag Buzz =)

Sedan började sällskapet att sakta tacka för sig och vid två var vi i säng. Tack så jättemkt mina vackra för att ni finns <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att det äntligen blev en "barnvakt". Ha de bäst alla 3 gobitar. Kram

2010-01-09 @ 14:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0