Ordning och reda

Nu har jag varit och inköpt de suuperfiiina burkarna och så här blev resultatet;



Det tycker Tussen oxå ;)


Har även köpt två till välling och gröt:


Och igår kväll satt jag och A och sorterade in ALLA viktiga papper i olika pärmar så nu är det ätte fint och väl städat även på "kontoret":


Det är konstigt men när man har ordning så lägger sig ett helt galet lugn över hemmet och det är så mysigt! Idag har vi även städat bort julen, så imorn efter tvättstugan kommer hemmet återigen att se ut som det ska. Fast jag är jätte sugen på att införskaffa nya gardiner. Just nu har vi bara gardiner som följt med oss från vårt tidigare liv och de passar inte riktigt i vårt hem, de ger lixom inte rummen den där ombonad känslan, men vi får avvakta och se om försäkringskassan tänker betala ut As pengar i tid.

Nu ska jag slå mig ned i soffan och njuta av att jag har världens finaste lilla familj och de faktumet att jag är ledig i hela tre dagar ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Línda

ser ju kalas ut det där :D

2010-01-16 @ 20:19:16
URL: http://www.pfyrix.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tussen ser snarare ut att vara lite sugen på din müsli... ;)

2010-01-16 @ 23:39:27
URL: http://cedersallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0