Uppdatering

eller snarare brist på den ;)

Men det har hänt så mycke skoj så då har bloggen hamnat lite i kläm. Efter jul firandet i dalarna åkte vi hem till sthlm i snöstorm, det gick riktigt bra att köra och det var först efter bålsta som det blev riktigt dålig väg (inte undra på att vi sthlmare har svårare att köra, här kan de ju inte ploga!) Pga det dåliga vädret blev vår årliga mosterträff (alltså mormorn och hennes systrar med familjer och momma) flyttad från den 26:e till den 27:e. Så lördagen spenderades i rosers. Efter en jättegod middag på söndagen hemma hos min moster Å kidnappade vi med oss min lill kusin hem. Eller hem och hem, till rosers igen =P

På måndagen den 28:e åkte jag, A, K och lillkusin till Ikea, där köpte vi en ny tv-bänk för pengarna som vi fick av farmorn och farfarn i julklapp. Av pengarna vi fick av momma köpte vi bland annat en grind, en leksakstunna, säkerhetsspärrar, gardin och gardinstång och lite mer. Sedan fick jag, lillkusin och K promenera hem för vi fick inte plats i bilen *fniss*

På tisdagen (den 29:e hänger ni med?) fyllde ju världens bästa mamma år, nej Mormor blir det ju =) Så då åkte jag, lillkusin och K dit. Där bjöds på tårta och god mat och lillkusin blev hämtad av sin mamma. Av oss fick Mormorn pengar på NY för hon hade visst hittat ett linne där som hon ville ha, så då tänkte jag att det var bäst att hon fick köpa det själv =)

Den 30:e kom då äntligen Mickis och Björn! så himla nice att äntligen få rå om dem lite, är så trist att det bara blir några gånger per år! 

Den 31:a hände det så mycket så det förtjänar nog ett eget inlägg tror jag allt ;)

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0