Bebis byte

Lilla A sover inge vidare på nätterna så för att FasterS ska få vila upp sig lite har vi bytt bebis i natt. Har absolut ingenting emot att avlasta lite, det är bara kul. Men att först behöva gå upp X antal ggr under natten och sen orka med K klockan 7 är ingen höjdare, därför fick S ta K :) Och förhoppningsvis sköter hon sig exemplariskt så S får sova *ta i trä och håll alla tummar*

Annars idag har jag, K och farmorn varit till Borlänge för att inhandla present till lilla As namndag på söndag, det blev inte riktigt som jag tänkt mig men jag tror att det blir riktigt bra ändå :P

KOM HEM NUUUUU!!!!



Har verkligen inget mer att raportera nu =P

PUSS

ps. jag vet att du kommer hata bilden men de får du bjuda på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0