Härliga dagar

Jag å K har haft finbesök ifrån 08, sötaste lilla Adrian och hans goa mamma Mia <3

Sötnöten var lite trött efter den långa bilfärden


Lillhunden Micky blev lite trött efter en rundtur på stan, så han fick lifta med lillebror som åkte framlänges för första gången  =D



A började under vistelsen här att äta själv, han tyckte att det var riktigt roligt men det blev lite kladdigt så K hjälpte till att städa upp.



Mia den lilla galningen fick för sig att vi skulle passa på å ta vara på mina hallon, så medan barnen sov lunch idag var vi ute i hallonhäcken och plockade. Vi höll på en timme, och trots att jag tycker att hallon häckar med alla sin larver å kryp å don är det äckligaste och läskigaste som finns så jag är faktiskt lite stolt att jag ändå stod där en timme :)

Sen var det Mia som gjorde allt jobb, här är resultatet:

4,5 L hallonsaft =D

PUSS


Kommentarer
Postat av: stolt mormor

och jag har fått smaka på saften, den smakade Hallon! Ni vet riktiga, inte som köpesaft med tillsatt smak, jättegod! Bra jobbat!

2010-08-05 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0