Så mycket att berätta!!

Hej alla där ute!!
Jag har massor att berätta för er där ute, hälften får jag nog vänta med ett tag för annars kommer det att bli ett super långt inlägg :P!

Så för enkelhetensskull börjar jag med där jag slutade, Gudmor åkte som sagt hem i torsdags och på fredag förmiddagen gjorde vi inte så mycket alls. Tvättade lite och städade lite. Vid fyra tiden ringde Farmorn och berättade att vi var välkomna till Falun för att titta på tvillingarna. Men eftersom K var lite snuvig fick hon inte följa med, så då gällde det att hitta en vänlig själ som ville ha henne några timmar. Min vanliga räddare i nöden FasterS var tyvärr upptagen med träning (å hade hon inte varit det hade hon ju följt med hon oxå) så supersnälla Lina ställde upp och passade busfröet (tack så jättemkt för det!!). Så jag och Farmorn hoppade in i den svarta faran och for till Falun. Och vilka små söta pluttisar det var! Pojkarna är tvåäggstvillingar och det var riktigt coolt att veta att de båda kommer ifrån sammma graviditet och ändå se så olika ut! Jag har lite bilder som jag har fått lov att visa er men kan inte lägga upp dem via mobilen så får göra det senare.

När vi kom hem sen hade A kommit hem, alltid lika mysigt när han kommer hem på fredagarna =D
På lördagen var A borta hela dagen för att han hade spelning på ett bröllop, så jag fortsatte rajden igenom huset. Vid två tiden kom Stefan med lilla Alvin som skulle vara hos eftersom Stefan och FasterS var bjudna på bröllopet. Efter själva vigseln kom A hem några timmar innan han skulle iväg igen på kvällen och spela på själva festen.
Men innan À hann åka kom Farmorn och vi åt jättegod macka med potatissallad och rostbiff, när À åkt tittade vi på filmen "titta han pratar", Sedan kom Lina och då såg vi "couples retreat"en riktig bra chickflik faktiskt :D

På söndagen kom FasterS och Stefan med frukost när de skulle hämta lilla À *mums* Efter frukost packade vi ihop och åkte ut till farmen för att hjälpa till att köra hö, en riktigt kul upplevelse som jag antar att jag får göra om flera gånger ;). Efter hökörningen följde jag och K med À ner till Sthlm, efter att världens bästa Ingela gått med på att ta Sensei och världens bästa svärmor tvillingarna (tack tack!!) och här är jag nu, ska strax kliva av tåget på t-centralen för att träffa mamma för ett glas vin eller tre så jag får berätta mer om vad som hänt mån-onsdag senare!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vad riktigt roligt att få lite besök på BB ;)

2010-07-14 @ 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0