Välkommen

Det känns som om det är ett passande ord på hur jag känner mig just nu :D

Det gick jättebra med lilla A, han somnade vid 20 sen sov han till 03. Då fick han lite mat och sov till åtta på morgonen. Har redan glömt hur mysigt det är att ha spädis. Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men gud vad jag saknar att amma! Att ligga där i mörkret mitt i natten och bara mysa med sin lilla bebis. Hon var ändå en ganska söt bebis så här i efterhand :P

Det är lite konstigt det där hur fort tiden går och hur fort man vänjer sig vid saker å ting. Jag kan ju inte påstå att jag är den mamman som nojjar ihjäl mig eller längtar så jag dör när min lilla prinsessa är ute på vift, utan jag brukar ta tillfälle i akt och njuta av lugnet. Men nu när jag har haft henne 24/7 så länge och vi har våra rutiner så var det nästan spöklikt tyst i morse när hon inte sprang omkring här och röjde som den lilla galning hon är =P Men bortsett ifrån att hon vaknade redan halv sex så hade hon skött sig bra hos fasterS så att S fick vila upp sig lite. Det känns jättebra att S tycker att det är ok att jag har lilla A, och det känns jättebra att K trivs så bra hos dem, det bådar gott inför framtiden <3

Nu på eftermiddagen har vi haft picknick i vår trådgård, jättemumsig pastasallad =D Sedan tog vi oss ner på stan och kollade på traktor och moped crusingen. Stefan var med och körde moped


Ursäkta kvaliten men det är med mobilen och han susade förbi =P

Mor å dotter eller? ;)

Det var jättekul, och nostalgi helgen har bara börjat. Imorn blir det tydligen en massa fina bilar då ska jag sitta på trottoaren utanför oss i en brassestol och dricka vin *ler*

Det är iaf jätteskönt att verkligen känna sig välkommen och önskad och riktigt hemma <3

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ellie

MYS!!! :D



Vi ska ner på camping o kolla snöskoter på vatten :)

I morgon blir det 160 års kalas :)

2010-07-23 @ 09:45:08
Postat av: stolt mormor/mamma

säger ingenting, bara ler puss

2010-07-23 @ 13:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0