Fotbolls VM

Nu är det igång, i ca 30 dagar fram över kommer jag få höra om namn och länder och straffar och mål. Visst fotboll är kul, men bara om Sverige är med =P
Vad har hänt mer då sen sist? Jo! Igår gjorde jag som sagt egen pizza, och det blidde så mycket så jag bjöd in fasterS oxå. Det blev en god pizza, tack så mycket E för receptet! Efter maten tog vi en mysig promenad hela lilla familjen för att K skulle få röra på sig. Under promenadens gång kom A på att han inte hunnit fira sin mamma på morsdag eftersom vi var i Sthlm då, så vi köpte en present och tårta och bjöd in oss på kaffe. Men först gick vi hem och åt middag och bytte om ;)
När vi kom ut på farmen var FasterS oxå där för hennes S hade grabbkväll. Det blev en mkt trevlig kväll med planering inför midsommar.
Till elva kaffet imorse fick vi finbesök från österfärnebo, jag gjorde rabarberpaj på rabarber från vår trädgård :) sen hade jag även köpt jordgubbar *mums*

Ikväll/natt är K på besök hos farmorn och farfarn så jag å A har det riktigt mysigt. Vi har städat altanen, garaget och hallen. I hallen gjorde vi i ordning en hylla enbart till Ks skor, å det blev så fint =D

Å nu sitter vi här i soffan och tittar på eng-usa och jag kan inte låta bli att le åt usas val av sponsor. Nike- dont think, just do it!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0