Going away party

Hej!! Dålig uppdatering, men ni borde ju vara vana vid det här laget. Nu har jag iaf bytt adress på riktigt och det känns så bra. I måndags var jag å farmorn och farfarn upp till Malung för att titta på en ny 307:a men den var inte alls bra, så vi kom hem med en 407 sw istället. Den är mörk champange färgad, disel, 6 vxl, soltak, dragkrok och massa mer. Den är jättefin och vi är mer än nöjda. I tisdags fick jag å Kendra följa med fasterS och Alvin till BVC. Där skrev vi in Kendra hos samma barnsjuksterska som hadde A när han var liten =P I onsdags kom min farmor på besök. Och vi har haft det så mysigt, med massor med vin och god mat. Vi har klippt gräset och kört många tvättmaskiner, så nu är det så fint, så fint. Idag har vi sakta men säkert tagit oss ner. Så nu är vi hos mormorn, morfarn och mostern och imorn blir det party <3 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0