Helg

Efter vår mysiga morgon igår tog vi cykeln till affärn, på vägen dit mötte vi As mormor som bjöd in oss på fika. Så när vi var och handlade så köpte vi jordgubbar och grädde som vi tog med och bjöd på =D

Sen cyklade vi hem och åt middag, det blev grönsakspytt med korv och nudlar *mums*
Till kvällen kom Farmorn hit och satte igång projekt rensa bort nässlor/ogräs. Det var faktiskt lite kul att dra allt vad man kunde, bra träning för mina obefintliga triceps ;)
Efter vårt hårda slit var vi välförtjänta av en koppkaffe och de nybakade kladdkakemuffinserna som jag gjort, de ni ;)

I morse passade jag på att plocka undan de sista, slänga sängkläderna i tvätten, ta en dusch och äta frukost medan vi väntade på att As tåg skulle komma! Nu ligger han och K och sover och jag har en pizza deg på jäsning :)

Så när de vaknar kan vi sparka igång helgen rejält! Hoppas att er helg blir lika fylld av kärlek som min ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0