Helgen som gick

Försvann i en rasande fart! Momma hann knappt åka runt hörnet förns nästa gäster kom på besök, finaste Tracy och Claes :)
Och de stackarna hann knappt kliva innanför dörren innan vi lämnade dem och åkte till Hedemora. I Hedemora handlade vi kattlucka och tyg till As midsommar outfit, sedan åkte vi hem igen och förberedde kvällens grillning.

Efter maten kom FasterS och Stefan och vi spelade ett parti Texas, jag åkte förstås ut först av alla men det var rätt kul att titta på de andra oxå =P

Lördagen startade relativt tidigt med god frukost, sen satte A igång med kattluckan medan jag,Tracy och Claes gjorde skyltar till midsommar (kan inte avslöja vad de föreställer men det kommer bli så fint så fint :D). När A var klar med luckan sydde han sin outfit och det sista på min. Claes lagade supergod lunch :)
Lagom till bröllopets start kom FasterS och Stefan och lilla A, då bjöds det på tårta, fika och kaffe. Det var riktigt kul att sitta lite uppklädda och spända i tvsoffan och bara njuta av stämningen på tvn =D
På kvällen blev det Avatar och gottis. Trodde jag skulle få revansch men när filmen var slut var klockan midnatt så då blev det sängen.

Söndag fm gick åt till packning, städning och bilåkande till 08:a. Tack igen sötaste T och C för all hjälp under helgen! Puss på er <3

på söndag kväll blev det mysmiddag och rummikub spel med familjen, vi var fyra som spelade, de andra tre lyckades vinna en omgång var men inte jag. Det gör inte så mycket, jag har ju tur i kärlek ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tracy

tack själv <3

vi får göra om det "snart"...

typ augusti.. kanske ;)

2010-06-27 @ 22:59:32
URL: http://lillavarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0