Huset

Nu när vi börjar komma iordning tänkte jag att ni kanske ville ha en guidadtour ;)

Välkommen hem till oss, dörren till vänster är toaletten på nedervåningen ;)

Vår fina trappa upp till övervåningen, men vi börjar med nedervåningen, så följ mig rakt fram tack ;)

Vårt kök blir nästa stopp =)





Inte mycket arbetsytor, men det funkar ;)

Skötrum med badkar i anslutning till köket


Matsalen



Den ny omklädda familjesoffan *stolt*

Från matsalen vandrar vi ut i vardagsrummet, innan vi fick in möblerna trodde jag att det skulle kännas jättetrångt men nu när det är på plats så fungerar det faktiskt kalas :)


Öppen spis <3

Från vardagsrummet vandrar vi ut till vår 25kvm inbygda altan


Med jättefina möbler som vi fått av min Faster och Farbror
Ja, bortsett från tomten (som jag glömde fota!) är det bara ett rum kvar och det ligger bredvid trappan så det tar vi på vägen till övervåningen.

As lilla hangout och gästrum

På övervåningen börjar vi med min nya förälskelse, vårt superfina badrum

Med "vattenfallsdusch" som är UNDERBAR!!!


Bästa dusch jag använt <3

En del av vårt sovrum (jag vet att fotografi inte är min starka sida)


Ks rum, lekhörna


"bokhylla"

Sovdelen

Jag hade precis städat upp här och lagt allt i lådan under sängen bakom fröken, men hon tyckte tydligen anorlunda ;)

Tack vare Matte och Gudmormor sover K som den prinsessa hon är ;)


Det var det gott folk, kanske inget gigantiskt slott men ett helt underbart hem och vi trivs så bra! Jag hoppas förstås att jag nån dag får visa er "på riktigt" för bilderna gör det inte riktigt rättvist.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mattias

Ser toppen ut!!! :) När får vi komma och hälsa på?

2010-06-16 @ 00:01:13
URL: http://matiros.blogg.se/
Postat av: Helen

Hejsan, kika in och tittade på bilderna på huset. Tycker det ser hur mysigt ut som helst, jättefint hus. Hoppas allt är bra med er annars.

Kram Helen och Nova

2010-06-16 @ 08:05:13
URL: http://mammaosambo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har dem ingen latte i dalaland? Du skriver ju så ofta så knappt ens jag hinner med ;D

Förövrigt ser det jättefint ut. Häörligt att ni trivs så bra! Längtar till vi blir med hus, eller iaf större. Det kommer bli trångt här... =S

2010-06-16 @ 08:07:02
URL: http://fyrsamhet.blogg,se
Postat av: Ellie

Så fint nu fått det. Lite skillnad sen jag var och hälsade på :o

2010-06-16 @ 08:31:11
Postat av: stolt mormor

Va fint! Du har verkligen fått ordning på torpet sen vi var där flytthelgen ;-) Jag saknar ett foto! Kendras skohylla hi hi kramar

2010-06-16 @ 10:42:35
Postat av: Cilla

Fiiint så mysigt ni har det

Kram

2010-07-04 @ 00:23:28
URL: http://gkskcilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0