Midsommar

Det vart om möjligt ÄNNU bättre midsommar än jag förväntat mig :D

Vi var hemma hos Farmorn och Farfarn ute på farmen, årets maskeradtema var film, så vi valde att vara familjen PeterPan. A var förstås pojken som inte ville växa upp personierad, K var tingeling (fast utan vingar för de vägrade hon ha :S) och jag fick vara duktiga Wendy. Det var riktigt kul och som alltid med As familj har alla lagt ner en massa tid och engagemang på sina outfits vilket gör allt ännu roligare.
I år van dock inte mitt team i sexkampen men den var nästan roligare i år ändå, trots att jag är en sån tävlings människa ;)

Något som definitivt gjorde helgen lite bätre är att Mormorn och Morfarn bestämde sig för att komma med, det var verkligen kul! Och två dagar innan ringde även Sofie och sa att hon med familj bestämt sig för att dyka upp. Så vi fick huset fullt i älskade 08:or ;)
Jag har tyvärr inga bilder! Hade så fullt upp med lekarna och att hålla koll på en liten K som största delen av dagen var livrädd för alla utklädda människor. Men jag har desto fler från min, Ks och mormorns resa så jag bjuder på dem ;)

Men först den berömda skohyllan *ler*



Mamma! titta Alvin går!!


Momma var ju här på besök, det var kuuul =D



Och mysigt <3


"badar" hos mormor och morfar i deras kombo sandlåda pool

Sen packade vi väskan och for till Rörön (jämtland)

Ena handen på bullen och den andra på drycken i äkta Ljusterängs stajl ;)


KusinE hade köpt en jättefin barnstol som K lekte med

mmm...glass....mmm, tur att mamma tog en tupplur så mormor kom med glass ;)

Hela struten på engång :D


Utsikten från fiket vid storsjön, vi såg faktiskt storsjöodjurets svans från utsiktstornet ;)


Skönt att inte behöva springa varenda gång, mormor är mycket bra att ha <3

Softa lite i gräset


Nä, nu längtar jag efter Pappa, kom nu så åker vi!

Väl hemma fick K sin nya pool uppblåst, vilken hon badade i hela dagen. På eftermiddagen klädde vi på oss för att gå och handla, men medan jag  vände ryggen om för att plocka upp nått gissa vem som fick upp dörren och tog sig ett dop till. Är det bara jag eller står det *mohahahahaha* i pannan på fröken ;)

Yoghurt är sååå gott, bättre godis XD

Det var allt för nu, idag har Gudmormor varit här, men det tar vi senare.

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: stolt mormor

Nu var det faktiskt gammelfarmor som bjöd på glass :-)

2010-07-02 @ 23:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0