Som en ketchupflaska

Ja, så är min bloggning nu =P ingenting, ingenting och så massor ;)
Men jag har verkligen inte hunnit de här dagarna, Momma om upp igår fm och då for vi iväg till granbyn Torsång och köpte en rackarns massa blommor och jord och sånna trädgårdsprylar ni vet : P Sen bara försvann onsdagen i en rasande fart så vi hann bara med inomhusblommorna på onsdagkvällen men de blev så fina så nu får jag skärpa mig så att de förblir fina (jag lovar dock inget!)

Idag har vi grävt och planterat och donat fint i hela trädgården, det är trevligt med nån som brinner så för tråkigt trädgårdsarbete för de smittar av sig så man blir glad och tycker det är kul. Så även fast vi har hållt på hela dagen och jag var helt slut när vi var klara så upplevde jag det aldrig som jobbigt under tiden =)
Nu på kvällen har vi varit ut på farmen och fixat med den sista planeringen inför midsommar, nu är det bara sju dagar kvar!!! Läääängtar =D

Nej, nu måste jag sova! Och om ca tio timmar är A hemma igen *lycka* och de timmarna går fortare i drömmarna värld ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0