8 veckor

Jag räknade igår, der är 8 veckor kvar tills flyttlasset går, 8 VECKOR! förstår inte vart tiden tog vägen, jag som hade så gott om tid, på 8 veckor så hinner vi inte ens säga upp vårt internet det brukar ta minst tre månader, så det blir skoj, om vi inte kan flytta med det, de vore nice =)

Det börjar verkligen bli tungt att dra det hela själv, men jag har ju själv valt det så det är väl bara att bita ihop och längta tills att A kommer hem igen. Och innan de så ska ju jag ta lite semester och åka upp till Dalaland. Gudfadern undrade om jag ville följa med till romme på söndagen och det vill jag verkligen, men då ploppar det dåliga mamma-samvetet in "inte kan du..." Men jag tror nog att jag kan, jag tror definitivt att jag Behöver det, så det är jag värd. PUNKT.

8 veckor... för förra sommrar (08) kändes 8 veckor som en evighet, aldrig fick vi berätta vår hemlighet, nu ett och ett halvt år senare känns det som om det bara kommer säga svisch och så är det över. Men längtar gör jag, nå fruktansvärt till och med. Det ska bli så kul att få gå å mysa i ett eget hus, ja jag vet att ett hus är mkt jobb, men det är ju de jag har A till =P Fast jag hoppas att han vill lära mig, det kan vara bra att kunna =)

Tiden går snabbt nu, den gör det, jag menar är det någon mer än jag som inte riktigt kan greppa att de här bildern togs för ETT ÅR sedan? känns som igår <3



 

 

Sann kärlek <3

 

*HUA* vad jag längtar efter dem just nu, men nu är det bara lite mer än ett dygn kvar!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej finfina du! Klart du är värd det. Punkt. Jag saknar dig otroligt och hoppas att du har någon som håller din hand ibland (det vet jag i och för sig att du har)! Kramar

2010-03-05 @ 14:36:28
Postat av: helejn

kul å se bilderna!

2010-03-06 @ 10:40:09
URL: http://helejn.blogg.se/
Postat av: sofie

Vilka fina bilder!!! Ni är så himlans vackra tillsammans:) fick nästan tårar i ögonen hihi ni är kärlek:)

2010-03-09 @ 10:30:05
URL: http://lilldans.blogg.se/
Postat av: Marléne

jag kan dricka vin när som.. :) nästa tisdag?

2010-03-10 @ 13:14:15
Postat av: Cilla

Åh snart är det dags för 1-årskalas va?

Tänk att lilla du fick sådan fantastisk mage när du bled storgravid

Kramar till er var rädd om varandra

<3

2010-03-11 @ 07:11:43
URL: http://gkskcilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0