En riktigt bra dag

Det var längesen jag hade en dag då inget vart knas utan att allt fått flytit på. Men idag var just en sån där härlig dag. Jag vaknade av egen maskin klockan tio, åt frukost och tog mig ut till Segeltorp för att möta upp Monica. Sedan åkte vi till S-tälje för att gå på Barnbasar. Det var en ny upplevelse men väldigt trevligt. Kul att inhandla kläder som der nya ut men kostar en bråkdel (det är ju inte som att skruttisarna sliter mkt på sin kläder direkt). Dock är jag alldeles för snäll för marknader där andra mammor går fram som ångvältar och blev av med diverse plagg framför näsan, men jag får tuffa till mig till nästa gång ;) Fick en hel del mysiga plagg och en babysitter med babygym för en 50 lapp :D Tack M för en trevlig morgon! Sen åkte jag hem och fick lunch av världens bästa sambo <3 Efter lunchen betalade jag räkningarna *klappar sig själv på axeln* för att ta reda på hur mkt utrymme det fanns i budgeten att shoppa lite. Det fanns tillräckligt ;D Så jag å K lämnade pappan hemma och hämtade upp L och for på shopping tur till stinsen. Det blev en massa fina kläder till K, bland annat tre bodys på Lindex för presentkortet som K fick av Vilgot (tack tack!) Och för en gångsskull så blev det även lite plagg till mig oxå =D Efter alldeles för mycket shopping (skyller på L =P) satte vi oss ner och tog en fika. K fick smaka smothie och lyckades lista ut hur man skulle använda sugröret *mamma stolt* Tack L för trevlig shopping <3 Nu blir det lite familje mys innan K somnar, sen ska vi börja plocka ihop köksgrejer som vi inte behöver använda innan flytten =D Snart är det dax! PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv för en välbehövlig pause.. :D

Å japp skyll på mig.. ;)

2010-03-28 @ 20:25:00
URL: http://pfyrix.blogspot.com
Postat av: Ellie

Har du hört nå mer om barnstolen? Har glömt fråga dig kom jag på :O

2010-03-28 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0