Födelsedag i massssssor

Nu är äntligen den första födelsedagen färdig firad, efter en HEL vecka firande.
Vi började med fin främmande från dalarna helgen innan;

Presenter:

En egen stol- farmor och farfar
Två tavlor-FasterS och Stefan
En tunika- FarbrorJ och Lina
En xylophon-FasterE och Daniel

Det var en supermysig helg och K tackar massor för alla fina presenter och all kärlek <3

På födelsedagen i torsdags hade vi lite barnkalas och K hade hur kul som helst med sina kompisar. Det är så kul att se hur de små växer upp och helt plötsligt har lite mer utbyte av varandra-

Presenter:

Elly och Sixten-Ett sätt med massa instrument och en bok

Tant Mela-kläder
Vilgot- en snigel (som var både en trumma och en såndär stoppa i klossar låda) och presentkort
Alice-en resväska och en tröja

Sen kom mormorn och morfarn på kvällen och av dem fick K en fåtölj (se film nedan), filt och en bok =)

Idag har vi haft kalas från fem minuter efter frukost tills för bara någon minut sen =) För att inte inlägget ska bli mils långt så sätter jag bara gästerna med respektive presenter i ordning efter att de kom.

Chefen I med familj - Kläder, gosedjur och en målarbok som man bara behöver använda vatten i (allt från Australien ;-D)
Sofie, Daniel och Kevin-En bok och en tavla
Min moster med familj-En hund och en klänning
Micke, Monica och Wille- kläder
Mina Fastrar-Två stolar,bord, stolskuddar, matta
Mina Kusiner M och D med sambos-en rosa bil
Min Farmor-en väska och pengar
Min Mormor-en polisbil och pengar
Frasse-kläder
MosterN- Ett tält med en tunnel
Matte och Elin- en hood tröja

Jag har säkert glömt nått och det ber jag om ursäkt för redan nu, det har trots allt varit en väldigt intensiv dag ;)







Jag vill tacka alla som har tagit sig hit och firat vår lilla sessa nu när hon passerat sitt första levnadsår och ser framemot måååånga fester framöver ;)

Kommer mer kort sen nu ska jag diska =P

PUSS

Kommentarer
Postat av: stolt mormor

tack själv <3 tänk att det gått ett år och först nu förstår du vad alla menade med att ta vara på varje sekund ;-)



en present står jag o håller i var det en groda som skulle upp på väggen??

2010-03-29 @ 08:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0