Första mötet

Eller nja, JAG har fortfarande inte fått träffa ljusterängklanens nyaste guldklimp, men nu är det BARA 4 dagar kvar =)

A och K var upp i måndags och ni må tro att jag är så avundsjuk! men huvudsaken är att han äntligen är här och att hela lilla familjen mår bra och är på fötter <3

Har snott lite bilder från Pappa S;s facebook på Ks första möte med sin lilla kusin

Farmor vad är det du har där?

Jag gissar på att det är "moster L" som gosar bebis här, men jag vet inte =P

Just den här bilden ville jag ta med för jag tycker att det är lite kul att de berömda ljusterängs kinderna sitter där de ska så himla tydligt =P

PUSS


Kommentarer
Postat av: helejn

nä han kryper inte... men han börjar ta sig framåt på golvet iaf. förut kunde han bara backa. så det är väl på gång. men han har kommit längre med stå/gå. vi får se. vi träffade en simon 14 mån i helgen och han kröp inte heller håller tummarna

2010-03-03 @ 13:56:06
URL: http://helejn.blogg.se/
Postat av: Ellie

Ja jag tycker också det verkar vara en okej vagn :)

Frakten var ju inte så dyr, 299:- bara.

Sen är frågan finns den kvar om nån månad eller ska jag köpa den redan nu... Det var ju x-pris på den nu...



Kram

2010-03-05 @ 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0