Uppdatering...

Skulle verkligen behövas. Hade börjat skriva om hur mycket vi längtade efter att få flytta, om hur mycket vi hade börjat packa å så. Sen tog jag paus för vi skulle bara åka en sväng till hästen, men det var en SAAB som tyckte att parkera i vår bil på motorvägen var en kul ide :(

Så vi blev kvar hos mamma å pappa några nätter och sen upp till Dalarna för att skriva sista pappreprna och så, och sen när vi var hemma igen så hade A flyttat över vårt internet =P

Så därför har det inte blivit nått på länge *hihi*

Men nu har vi flyttat =D

Jag är nere hos mamma för att städa, jobba och ge nycklarna till de som köpt lägenheten på onsdag. Sen blir det Dalarna ons-fre, sen jobb lör-sön, sen blir det NORGE!!!! Och jag längtar helt galet <3

Nu måste jag sova, börjar 05.00 imorn. uppdaterar mer imorn med bilder å dyl ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0