Firma fest och sovmorgon

I går morse ringde väckarklockan klockan åtta, då gick A och K upp och åt frukost medan jag låg och drog mig en stund. Sedan plockade vi ihop våra badkläder och styrde bilen emot simhallen där vi mötte upp As kusin D med familj =D



 

Efter badet åkte vi allihop hem till oss och åt lite lunch. Stuvademakaroner och korv ;D

På eftermiddagen kom mitt gäng från pressbyrån och vi hade "julfest". Som välkomst drink fick de glögg och pepparkakor och det doftade så juligt i hela huset! Efter glöggen gick vi husesyn och installerade gästerna i gästrummen. Vid 18 körde A K till Fatser och FarbrorS medan vi andra började med taccosen. Ja... sen åt vi (förstås *fniss*) och drack, å drack lite till. Efter ett tag kom spelet "med andra ord" fram och det blir alltid lika roligt och livat när orden skall förklaras och förstås :D

Kvällen avslutades vid halv tre efter en omgång poker. Och eftersom de sötaste S:en hade K fick jag sova ända till 11 idag! sååå nice <3

Det har varit en alldeles underbar helg :D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Linda

åå jag vill också spela.. :(

2010-11-21 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0