long time no seen

Jag vet...jag är kass...det var ingen nyhet...

Men jag har lixom inget att berätta. A jobbar, K är på dagis och jag pluggar... ja det var väl de...

å med tanke på förra året så är det väl ingen idé att lägga ut nån önskelista, får jag väl bara höra att sakerna jag vill ha till K är för bebisar... iofs är allt som lyser å låter med så vad som är kul. En dockvagn vill hon ha oxå, för den lilla söta hon fått av gammelfarfar rymmer inte hennes dockor, så hon får mest raseriutbrott när hon försöker bädda ner alla utom sin allra minsta docka.

Själv önskar jag mig glädje å snö...anyone?

A...ja, han vill ha "jims värld" (acording to jim) boxar

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0