Lyx helg

Jag vet vad ni tycker och ni vet vad jag tycker så vi behöver inte bråka om det, ok?

Just nu sitter jag ensam hemma hos mamma och pappa. Det är bara jag, hundarna, elden i öppnaspisen och musiken på radion här. Det är så skönt! inga måsten och inga skrik. Inga bråk och inga tårar. Så skönt.

Igår gick dagen inte alls som planerat men jag orkar inte berätta om det, tänker bara tala om att bilen är död och att jag tänker återkomma till det när jag vet om den tänker återuppstå eller hur det blir. Ja, sen måste jag förstås lägga till att det inte var någon olycka så alla människor mår bra. men bilen, den är död.

Så det var ju tur att jag redan innan bett Farmorn och Farfarn som skulle åka ner till FasterS och FarbrorD om lift, annars vet jag inte hur det hela hade gått! Jag fick iaf träffa LoP och E en liten stund på vårt gamla hak för en stor latte och lite mys med bus bönan som har lika mkt spring i benen som K och klappa lite på Es lillasyster som förhoppningsvis kommer till världen i mitten på februari nån gång :)
Sedan tog jag tåget in till sthlm för att möta upp M för en helkväll bara vi tjejer. Det blev middag på den bästa restaurangen i stan, BARCELONA!! jag verkligen älskar deras tapas :D Efter mycket god mat, dricka, efterrätt och kaffe tog vi en promenad igenom stan till gamlastan och satte oss på en liten pub och fortsätta med de vi är bäst på ;)

Idag fick jag nästan sova ut, det är lättare att somna om när man blir väckt av en hund som hoppar upp i sängen, lägger sig ner och somnar än när man hemma blir väckt av "PAAAAAAAAAAAAPPPPAAAAAAAAAA" lilla söt ungen, lät sin pappa sova till halv åtta <3
Och sen har jag mest gått omkring här hemma och inte gjort så mkt, hela familjen åkte till Rimbo på match nyss. Själv ska jag så fort jag fått ström i telefonen åka till Kista och möta upp familjen Pettersson och åka till globen, Där blir det horse show för hela slanten :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: stolt mormor o mamma

Det var mysigt att få låna dig en stund även om det blev väldigt lite <3

Inte visste jag att du var så bra på att städa, hela garderoben försvann :-)

2010-11-29 @ 21:31:10
Postat av: Angelica

Ibland kan jag ;)

2010-11-30 @ 10:32:40
URL: http://einebrant.blogg.se/tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0