snöööö!

utsikten från badrumsfönstret i morse...vintern är hääär!!! =D



K på väg hem från dagis idag, inte lika imponerad som jag kanske ;)



Skickade bilden ovan till L och fick denna tillbaka...llla <3:a!
Saknar er alldeles för mkt!
(psst för er "foto tagare" detta är Loppa å inte K ;D)


Just nu är K inne i en leka koja period, så efter att ha tröttnat på att sitta under ett täcke med henne kom A fram till att det var dax att plocka fram tältet från mosterN igen, å hon verkligen älskar sitt tält =D



Å pappa lika mkt, ser ni? *fniss*


PUSS

Kommentarer
Postat av: C

Nu vet jag varför jag inte bor mer norrut :D Brrr

Stockholm är nog mer min kopp te.

2010-11-11 @ 11:10:40
URL: http://fyrsamhet.blogg.se/
Postat av: stolt mormor

visst var det härligt med snö igen! I år kan Kendra leka lite mer än förra året, snart blir det pulkaåkning i dagisbacken

2010-11-12 @ 18:23:53
Postat av: Syster :)

Klart hon gillar tältet .. de är ju från mig och snart är det jul igen och då kommer moster med nya STORA paket :)

2010-11-17 @ 11:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0