dagarna bara går

Snart är det oktober, helt sjukt! Jag som tycker att det nyss var slutet på juli när vi höll på att längta ihjäl oss efter MosterN. Och nu är snart september slut.

Men mig gör det ingenting, jag älskar hösten. Jag till och med spenderar stora delar av året med att längta tills just hösten, så jag sitter nöjd. Ja, förutom att jag inte hittar min höstjacka då, det stör mig lite grann. Men naturen runt ikring är ju magisk. Träd och buskar har alla möjliga färger, det blåser friska vindar så att man blir pigg när man går ut. Inne kan man tända massor med värmeljus och krypa ner i soffan med en filt. Å jag äääälskar hösten =D

Skolan rullar på, det fungerar riktigt bra med allt. Vi är några från samma ställe så vi åker tillsammans så dels slipper man köra och dels så blir inte de långa resorna så tråkiga :)

Det går ännu bättre för K på dagis, hon riktigt stortrivs med att traska de hundra metrarna bort till dagis varje morgon. När man kommer fram kastar hon av sig jakan och sparkar av skorna och promenerar rätt in till de andra barnen. Vi var på utvecklingssamtal för ett tag sen och fick höra att fröknarna upplever det hela som vi att hon trivs bra och så =D

Nu kom goaste Ronny med fikabröd så då får jag väl lov att slå på en panna kaffe!

PUSS

Kommentarer
Postat av: MosterN

Ja nu är det ju 5 okt. och Ni har nu varit nere två gånger på två veckor, mig är inget att längta efter :p men jag komemr till er den 27okt till 28 okt och sen tar vi den 10 nov till 11 nov också :) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-10-05 @ 07:49:37
Postat av: lovisa

GODMORGON! :D

2010-10-05 @ 08:26:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: C

mjaaa dagarna bara går och ingen uppdatering vi får ;P

Fullt upp med skola, barn och det "verkliga" livet förstår jag. Du brukar ju ha en förmåga att fylla dagarna =)

2010-10-16 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0