Fina möbler

Idag var vi till Valbo och Ikea. Där köpte vi en bäddsoffa till det nya rummet och en massa ljus =D FasterE tipsade om att ställa in tre stycken blockljus i öppna spisen nu när vi ändå inte eldar så flitigt i den och så här snyggt blev det =)



Efter Valbo var vi till Farmen och tog hem några möbler som vi fick, den första ni får se blir en jättefin gammal stol som jag nu tvättat upp och bytt tyg på :) (jag kan ibland!)



Den andra är en sekretär som jag ska ha i "mitt" nya rum, blir perfekt till bärbara datorn och skolböckerna :)



Den sista är en gammal fin byrå som vi ska ha i vårt sovrum, kul med möbler med lite historia i =D


 Grabbarna grus i den nya soffan :)


Ellie här kan tvinsen sova ;)




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0