Mys pys

Idag blev en spännande dag!
Hade noll ork när jag vaknade imorse så jag bestämde mig för att utnyttja tekniken och se föreläsningen på nätet klockan 13 istället för att åka till Falun.

Vi hämtade K klockan tolv och tog en promenad till swebank för att ta ut mitt första CSN och sen en fika hos Sara. Då hade klockan hunnit närma sig ett så då fick jag börja kolla på föreläsningen hos henne, och ni må tro att jag blev glad över att jag inte tagit mig upp för föreläsningen var inställd! Så istället för nån Lena så stod vår progam ansvarige i bild och berättade att hon inte var där. Men jag fick iaf reda på hur det fungerar med föreläsning på nätet och det verkar smidigt :)

När jag satt vid Saras dator kom jag på att de skulle visa musikalen Sound of Music i Borlänge så då fråga jag om inte vi kunde se den, sagt och gjort så hade vi bokat biljetter till premiären som råkade vara just idag =D
Sara lagade god mat och sedan åkte vi ut till farmen och fick en kopp fika <3

Vid fem åkte vi hem igen så jag och Sara fick byta om och klä upp oss lite inför premiären, och vilken premiär! Har fortfarande rysningar! Tack kära Sara!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ellie

Tur du inte åkte!



Roligt med musikal :)'



Pöss!!

2010-09-11 @ 09:27:15
Postat av: Camilla

Vad roligt med en skola som hänger med i sin tidsålder!! =)

2010-09-11 @ 10:38:44
URL: http://fyrsamhet.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0