...

Det blidde ingen lekdag med lilla E, istället träffade vi L på Waynes och åt lunch. K skötte sig exemplariskt så jag var stolt som en tupp när vi styrde kosan hemmåt =D

Väl hemma släppte jag av K på Farmen för A var och spelade Tennis, sen åkte jag hem och bytte om och packade väskan och åkte till simhallen. Det var inte lika givande och kul den här veckan, men det var en annan tränare så det är bara att hoppas att det blir fler gånger med den första tränaren :) Nu har Lina köpt säsongs kort så nu väntar vi bara på å se om Sara oxå vill vara med :D
När jag kom hem hade A fortfarande inte kommit hem fast klockan var tjugo i sju, så jag bytte bil och åkte ut till Farmen för att hämta K som brukar sova sju. Fast på Farmen möttes jag av eb pigg och glad liten skrutt och Farmorn hade lagat blåbärspaj så det fick vi i oss innan vi åkte hem och la skrutten.

Idag har vi haft besök av Farmorn och Farfarn, Farfarn och A har satt upp dörrarna i tillbyggnaden och jag å Farmorn har lagat paj och lekt med Alvin. Sen hämtade vi K och åkte till BVC för 18-månaders kontrollen. K kunde de hon skull och hjärtat och ljumskar var bra. Hon är lite röd i vänster öra så vi ska på koll igen om fyra veckor. Hon blev jätteledsen när hon fick sin spruta och det skär lika mycket i mammas hjärta när tårarna och paniken kommer. Men nu är det nästan ett år kvar till nästa koll. Just det, hon är 86 lång och väger nästan 12 kg. Följer sina kurver perfekt =D hoppas att det håller i sig nu för det sägs att man blir ungefär dubbelt så lång som man är när man är två så det vore bra om hon inte hinner ta sig till 90 sträcket till maj...då kommer hon få det lika hemskt som jag och de önskar jag ingen...

Nu på kvällen har Emma varit här, vi fick spaghetti och köttfärssås till middag och så morots- och gurkstavar med dip till filem "last song" Myyys :D

Jag har också fått reda på att jag fick min VFU (praktik) här i Säter, så alla de veckorna kommer jag kunna gå till och från "jobbet" så det är nice!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0