Varför är det alltid bara jag?

Tog en kort visit till storstaden, poängen var att träffa LoE eftersom jag inte träffat dem sen innan vi flyttade (iaf inte bara vi tjejer) men nu är Pappa P sjuk och ev lilla E, så nu kanske det inte blir nått :(

Igår var det sista delen i vår nollning på högskolan. En sittning, tre rätters middag med efterföljande fest. Maten var inte särskilt bra, men vårt lag vann det finaste priset i tävlingarna så det kompenserade maten *fniss* partande efter maten började bra men dog ut ganska fort så jag fortsatte till blg där Ronny väntade :) å där var det hur bra som helst! Så sjukt bra musik och lagom mycket folk. Bästa avslutet på en kväll någonsin! <3

Så det var kanske inte så konstigt att det tog lite tid att ta sig i kragen imorse och när jag väl gjort det så sov K middag ända till 16! Så vi blev lite senare än tänkt och inte hjälpte det att jag körde lite vilse heller :P men nu är vi iaf framme och K sover som en stock och mosterN och bästa Frasse har åkt till Märsta. Så nu är det sluttonerna på mamma Mia sen blir det sängen så får vi helt enkelt se vad morgondagen har att bjuda på...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0