Fin besök

Vi har fått fin besök av mormorn och morfarn. De kom redan i torsdags och stannar till imorn (söndag), så vi får rå om dem jättelänge :D I torsdags gjorde vi inte så många knop, utan mös mest. På fredagen var A och morfarn ute och skottade tack, medan K å Mormorn var ute och busade i snön. Själv satt jag inne och skrev klart en skolgrej. På kvällen hade vi bjudit hit As föräldrar på middag. A lagade jättegod mat och jag paj till efterrätt. Sedan spelade vi "kampen mellan kvinna och man", behöver jag säga att tjejerna vann ;-) Idag kom gudfar hit och grabbarna åkte till Romme, jag å K har myst i soffan och stackars mormorn har haft migrän :-( Imorn kommer MosterN :D Puss

Kommentarer
Postat av: stolt mormor o mamma

Tack för 4 (ja 3 då) underbara dagar och 1 lite mindre kul dag, men ni tog ju hand om mig så bra att den slutade väldigt bra. kram

2011-01-10 @ 23:02:34
Postat av: Moster N

ska det vara tak eller tack?? :p

och tack för en trevlig söndag :)

2011-01-14 @ 14:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0